Sahabat Yang Terchenta

Tuesday 1 November 2011

Impian Perkahwinan..

Kalau ditanye ape yg aku impikan dlm perkahwinan, aku takmau title “ Wedding of da Year ”... Aku takmau  makeup tebal2..(over gitu). . heeee..:-)  Aku takmau dpt husben hensem, tapi sikit hensem p0n jadilah....

Yang aku mau, doakan aku bahagia bersama bakal suami & anak-anak..  saling bertolak ansur, saling melengkapi,  punya suami yg bertanggungjawab.  Mampu membimbing & menegur kesalahan isteri serta anak-anak.. biarlah susah sama-sama, senang jua bersama-sama. Andai kata ade yg mengganggu perhubungan yg terjalin, kuatkan lah hati & iman kami utk menangani semua dugaan.
Rumahtangga mane yg x pernah dilanda badai kn....???? J

Kebelakangan nie, seringkali terdengar & melihat masalah rumahtangga yg dialami oleh orang disekeliling.  Takut utk menghadapinye... tapi perkahwinan tu adalah wajib bagi aku yg mampu nie..
InsyaAllah....ade yg membimbing suatu hari nanti.
Aminnnnnnnn...... J


2 comments:

  1. amennnnnn~ *nk jugak!,hee ;)

    ReplyDelete
  2. mne bley sme.. hishhhh!!! bkn kate nk wedding of da year ker.? :P

    ReplyDelete

Nak beri komen?? Dinasihatkan beri komen secara berhemah, membina dan positif. Jauhkan dari unsur-unsur provokasi. Terima Kasih dan harap maklum.

Teman sejati hanyalah amal :)