Sahabat Yang Terchenta

Monday 5 December 2011

comelnye anak sarah & shuib

Pagi tadi aku ade tanya member opis aku “Sarah dah bersalin ke lom erk?” Member opis aku pon jwb “rasanye dia baru lagi pregnant.” Pastu kitorang pon g lunch sebab dah sampai waktu lunch. Lepas lunch aku buka yahoo sebab nak tengok emel. Then ade cerita pasal Sarah kt tepi tu.. aku klik jap nk tengok ape yang menarik. Rupanya Siti Sarah dah selamat melahirkan bayi lelaki.. tahniah Siti Sarah & Shuib.. Comel anak dorang nie..hehe.. jom tengok gambor anak dorang.. tp ade sekeping je lah.. ngee~~

Penyanyi yang popular menerusi lagu ‘Kesetiaan’, Siti Sarah Raisuddin selamat melahirkan anak sulungnya seorang lelaki seberat 3.32kg tepat jam 10.19 pagi tadi di Hospital Pakar Ampang Puteri. Sarah sebelum itu dilaporkan telah dimasukkan ke Hospital Pakar Ampang Puteri, Ampang pada malam semalam, 3 Disember.
Semoga dengan kelahiran bayi lelaki yang masih belum bernama ini akan memberkati lagi keluarga pasangan tersebut.

No comments:

Post a Comment

Nak beri komen?? Dinasihatkan beri komen secara berhemah, membina dan positif. Jauhkan dari unsur-unsur provokasi. Terima Kasih dan harap maklum.

Teman sejati hanyalah amal :)